Honda CB650R

De Honda CB650R is je ideale reisgenoot met de opvallende kracht van een pure streetfighter en de uitstraling van een Neo Sports Café. De CB650R heeft een strak en gestroomlijnd design dat volledig is aangepast aan een gesofisticeerde urban stijl.
Het ultracompacte power design van de motorfiets is gebaseerd op het retro-minimalisme van de CB1000R Neo Sports Café, maar met 5kg minder gewicht. De combinatie van gebogen lijnen met strakke hoeken wordt afgerond met een opvallende LED-koplamp. Bij de CB650R is less echt wel more.

Ook verkrijgbaar in A2 uitvoering.

Prijs en kleuren van de CB650R

CANDY CHROMOSPHERE RED
Prijs vanaf  € 9.658,- inclusief kosten rijklaar maken
MATTE CRYPTON SILVER METALLIC
Prijs vanaf  € 9.658,- inclusief kosten rijklaar maken
GRAPHITE BLACK
Prijs vanaf  € 9.658,- inclusief kosten rijklaar maken
MATTE JEANS BLUE METALLIC
Prijs vanaf  € 9.658,- inclusief kosten rijklaar maken

Leverbaar in 4 kleuren

DUBBEL LUCHTINLAATKANAAL

De CB650R is uitgerust met een dubbel luchtinlaatkanaal dat verse lucht direct aan de voorkant binnenbrengt. Dit verbetert de inlaatefficiëntie en optimaliseert de levering van het koppel.

UITLAATONTWERP



Met een knipoog naar het roemrijke verleden van Honda draaien de vier uitlaatpijpen van de CB650R samen rond de voorkant van de motor. De achterkant van de demper werd herzien om het volledige effect van de uitlaatgeluiden direct naar de bestuurder te leiden die een opwindend gebrul hoort als hij naar de hogere toeren klimt. Dit creëert de krachtige en indrukwekkende nagalm die alleen een viercilinderlijnmotor kan produceren. 

EENVOUDIGE 35 kW-CONVERSIE

Er is een eenvoudige conversieset verkrijgbaar bij de Honda-dealers die de motor van de CB650R beperkt tot 35 kW, om de motorfiets geschikt te maken voor een A2-rijbewijs. De terugschakeling naar het volle vermogen na het halen van je volledig A-rijbewijs verloopt even gemakkelijk.

ASSIST/SLIPPER-KOPPELING



De assist/slipper-koppeling regelt de zesversnellingsbak en vergemakkelijkt het schakelen naar een hogere versnelling en het terugschakelen door een kleine ingreep op de koppelingshendel. Ze voorkomt ook een blokkering van het achterwiel tijdens het snel terugschakelen om vlot in een bocht te kunnen duiken.


 


 

Specificaties motor

Boring x slag (mm)
67 x 46 mm
Brandstofsysteem
PGM-FI
Compressieverhouding
11,6:1
CO2 uitstoot
112
Cilinderinhoud (cm3)
649 cc
Motortype
Vloeistofgekoelde 4-takt, 4-cilinder in lijn, DOHC, 16 kleppen
Max. vermogen
95 PK (70 kW) @ 12.000 tpm
Max. koppel
64 Nm @ 8.500 tpm
Startsysteem
Elektrisch
Throttle Bore
32

Velgen

ABS System
2 kanaals ABS
Remmen voor
310 x 4,5 mm schijf met vierzuigerklauw
Remmen achter
240 x 5 mm schijf met enkelzuigerklauw
Wielophanging voor
41 mm telescopische UPSD vork
Wielophanging achter
Mono met 10-voudig instelbare veervoorspanning, aluminium swingarm
Banden voor
120/70ZR17M/C
Banden achter
180/55ZR17M/C
Velgen voor
17M/C X MT3.50 Multi-Spaken aluminium
Velgen achter
17M/C X MT5.50 Multi-Spaken aluminium

Afmetingen en gewicht

Accu (VAh)
YTZ10/FTZ10S 8,6h MF
Balhoofdhoek
25,5 graden
Afmetingen (L×W×H) (mm)
2.130 X 780 X 1.075mm
Frame type
Stalen diamant type
Tankinhoud (liter)
15,4 liter
Brandstofverbruik
4,9 L/100 km of 20,4 km/ltr
Grondspeling (mm)
150 mm
Rijklaargewicht (kg)
202 kg
Zithoogte (mm)
810 mm
Naloop (mm)
101 mm
Wielbasis (mm)
1.450 mm

Transmissie

Koppeling
Natte meerplaatskoppeling
Eindoverbrenging
Ketting
Aantal versnellingen
6 versnellingen


INSTRUMENTEN EN ELECTRONICS


Koplamp
LED
Onstekingssysteem
Volledige transistor
Instrumenten
Digitale snelheidsmeter, Digitale Bar toerenteller, Dubbele tripmeter, Digitale brandsofmeter en verbruiksindicator, Digitale klok, Watertemperatuur, Versnellingsindicator, Shift indicator
Achterlicht
LED