Koop je een nieuwe Honda motorfiets dan heb je recht op 2 jaar Honda Assistance / Hulp bij motorpech. Een mooie service die je aangeboden wordt door Honda Nederland.
Je kunt bij pech met je motorfiets, zowel in Nederland als in Europa, 24/7 een beroep doen op Honda Assistance door het bellen van het noodnummer 0800 – 0991242. Je geeft naam en je kenteken door en de hulp wordt in gang gezet.
De spelregels zijn als volgt:
- Gratis recht op Honda Assistance gedurende de garantieperiode, vanaf het moment datum eerste tenaamstelling.
Van toepassing op alle Honda motorfietsen of scooters met een cilinderinhoud groter dan 125cc,
Uitgezonderd zijn cross- en wedstrijdmotorfietsen, of motorfietsen die op het circuit worden ingezet.
- Honda Assistance staat voor je klaar 24 uur per dag, 7 dagen per week, thuis of onderweg, in Nederland of in één van landen binnen Europa zoals op de groene kaart van je verzekering staat vermeld.
- Op Honda Assistance kan een beroep worden gedaan voor pech, lekke band, sleutelverlies, foute keuze van brandstof, brand, vandalisme, ongeval, diefstal of poging tot diefstal.
- Honda Assistance streeft er zoveel mogelijk naar jou zo snel mogelijk weer op weg te helpen. Lukt dat niet binnen een redelijke termijn dan zal jouw motorfiets worden vervoert naar een erkende Honda dealer.
- Ben je met je motorfiets in Nederland betrokken geweest bij een ongeval, of is je motorfiets gestolen of is in het buitenland geen reparatie mogelijk binnen 2 dagen, dan zorgt Honda Assistance voor de terugreis van de motorrijder en de eventuele niet-gewonde passagier.
Het is ook mogelijk om Honda Assistance aan te vragen voor een Honda motor na de fabrieksgarantie. De kosten hiervan bedragen 15 euro per jaar.
Voorwaarden hierbij zijn dat jouw Honda door de Honda dealer is/wordt onderhouden en dat er originele Honda onderdelen gebruikt worden.
Vraag in de werkplaats naar de mogelijkheden.